Handelsbetingelser

💰 Betaling
Schulz Teknik modtager betaling med bankoverførsel eller MobilePay. Afgivne ordre sættes ført igang når betalingen er registreret. Brug MobilePay eller straks bankoverførsel for hurtigere ekspedition.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms. Bemærk at Schulz Teknik er en PMV (Personlig Mindre Virksomhed) og den årlige omsætning er under 50.000 kr. Derfor opkræves der ingen moms på fakturaen.

🚚 Levering
Schulz Teknik leverer med DAO eller GLS.

Der kan vælges GRATIS LEVERING til DAO pakkeshop i Danmark, på alle ordre over 400,00 kr.

🕵 Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet.

Schulz Teknik dækker ikke returneringsomkostninger, men reklamationsbehandling via facetime opkald (videoopkald) er en mulighed i nogle situationer.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Schulz Teknik
Horsevej 1
8464 GALTEN

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

🔁 Refusion
Hvis der er aftalt refusion, tilbageføres betaling til betalingskort.

😥 Fortrydelsesret
Der gives 30 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger afholdes af køber.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 30 dage efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på mail@schulzteknik.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

😤 Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: mail@schulzteknik.dk